Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.12.2019 02:02 - Жената зад Стъклото
Автор: mikii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 610 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
   ЖЕНАТА ЗАД СТЪКЛОТО    Защо пиша това и аз не знам, но днес денят ми беше много вълнуващ. Сблъсках се с  добри и лоши хора . Добри и лоши от моя гледна точка. Всъщност може да са съвсем различни...      Майка ми /родена през 1938 година/ вчера на връщане от автогарата е получила някакво замайване, вследствие на което пада на земята. Удря си лявата ръка. Има два белега там от удара. Добри хора се намесили .  Дали  и вода и  с помоща на  нейна комшийка е отишла  при личния лекар. Лекарят установява, че има лек инсулт, объркан  и неразбираем говор и липса на ориентация. Дава и направление за невролог. В направлението са написани ЕГН, трите и имена и адрес.      Днес към обяд тя направи опит да ми се обади по телефона, но нищо не разбрах от говора и.  Друга жена от входа говори с мен  и ми обясни, че не  е добре и помоли ако мога да  дойда.    Отидохме в новата поликлиника с направлението за невролог. Там разбира се опашки, изнервени и болни хора. Още повече изнервени и бездушни жени на гишетата. Все пак успях да се ориентирам - влязохме в кабинет на невролог. Човекът се отнесе  много добре - прегледа я и препръча да отидем в спешно приемно в болницата. Състоянието и било такова, че е трябвалло веднага да се вземат мерки за да не се влоши  повече. Даде ни  някакъв документ, на който трябвало да се сложи печат и с него да отидем  в болницата. Печата се слагал на  гишето отвън - а там опашка от може би 10 -15 човека. Наредихме се на опашката....Сестрата, която  беше при доктора ни влезе в положението - дойде при нас - взе документа - влезе вътре и му сложи печат. Спестихме 30 минути чакане. Благодаря и!  /А можеше и да не го направи/    В болницата - чакаме на гишето. Идва нашият ред и жената отсреща ми казва :   "ЛИЧНА КАРТА" !!!  Подадох и направлението с всички данни за майка ми   - ЕГН, трите имена и адрес ...Но лична карта нямахме - тя не знаеше къде е. Не я носеше със себе си. Аз също не знаех къде е. Жената зад стъклото отговори:  "БЕЗ ЛИЧНА КАРТА НЕ МОГА ДА  Я ЗАПИША .....СЛЕДВАЩИЯТ !!!"        Тя /жената зад стъклото/ с  това "СЛЕДВАЩИЯТ" ме удари с мокър парцал по главата. Изведнъж осъзнах, че  живота на хората чакащи за помощ няма значение за нея. Тя просто си вършеше работата...     Взех листа с направлението - обърнах го и написах: "Майка ми е с инсулт. Има нужда от помощ. Моля помогнете!"  Извадих си телефона и се опитах да го включа да снима. Не успях ....но и казах/на жената зад стъклото/ - Казах и - "Снимам ви в момента - моля напишете, че отказвате да я приемете...    Тя ме погледна с особена злоба. Стана и отиде някъде. ..  След минута се върна, прие документа, записа всичко необходимо  и ни препрати по каналния ред...      Утре ....Утре ще дойде след няколко часа. Какъв ще  е денят - не знам. Знам, че ноща ще  е студена. Майка ми си  е купила някаква печка - духалка. Само духа без да топли. Но тя  я пуска на вентилатор и си мисли, че топли. Утре ще и занеса изправна печка... 10.12.2019      01.47      М.М.                        
 



Гласувай:
2



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mikii
Категория: Хоби
Прочетен: 1917921
Постинги: 23
Коментари: 532
Гласове: 2598
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031