Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.02.2016 22:09 - 3D СЪН И ЕДНО ПОЗНАТО ЧИСЛО
Автор: mikii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1454 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                              3D  СЪН  И ЕДНО  ПОЗНАТО  ЧИСЛО    
 Какъв сън ...Какво чудо!?  Като 3D филм !!!  Минаха няколко дни и още си го спомням като нещо преживяно.  Дори спомените от  истинските   неща се губят ...а сънят си остава – странно!
     Беше петък.  Лягам си аз  да  спя ....  И сънувам.  Ама много реално, цветно – все едно, че съм буден.  И какво точно!?  Един познат ми казва:
      – Искаш ли да те запозная с Петър?  Ей там е – Отиди и се ръкувай с него – заслужаваш да го познаваш!
   И аз – поглеждам  натам – наистина един много възрастен мъж стои неподвижно след тълпата .  Не беше висок – по скоро нисък. Черна шапка на главата и с палто почти до земята. Отидох при Него и Му подадох ръка .
_ Здравей Петре! -   Казах му и се усмихнах
     Той се усмихна, пое ръката  ми и отговори :
_ Аз съм Свети Петър – на 140 000 години съм. Не си ме виждал никога ... но не се притеснявай!
   Гледах го изумен – Тъмна набръчкана кожа. Светли живи очи .  Наистина беше ужасно стар- едва се движеше.  Но очите ме впечатлиха – бяха като на 20 годишен младеж...
И попита ме Той:
    _ Къде ще ходим сега?
   _  Как  къде – нали е събота – на пазар ще ходим – отговорих аз   / не беше събота – беше петък , но в съня ми беше събота/
    И тръгнахме към  пазара. Но то беше някакъв непознат път. Първо с камъни... тук там  локви водни ...после пак  камъни ...и накрая стигнахме до един мост. Обаче моста беше  въжен – от дъски привързани с въжета и отстрани две въжета за да се държим  за тях.  Леко се клатеше  от вятъра. Дъските бяха около метър ... метър и нещо дълги.  Около 35 дъски от единия до другия край. Тук там  липсваше по някоя дъска – беше доста страшно да го гледаш, камо ли да минеш то такъв мост
  Като приближихме моста  Петър спря и рече:
   _ Аз няма да мина от тук. Ти продължавай. Опасно е за мен – стар съм – може да падна
   Казах му
    _ Аз ще те пренеса – не си толкова тежък.
      Хванах  го и го нарамих като чувал. Казах  му да  се държи с едната ръка за колана  ми. Да не мърда много. Полека лека – минахме моста.  Накрая го  поставих на  земята жив и здрав.  Той се усмихна. В същото време отсреща идваше някаква жена – с  кафяво палто, прошарена коса. Беше ми позната ... но не се  сетих коя е / Пък и сега не се  сещам  за името и/
   И пита ме тя:
   _ Знаеш ли кой е този?
   _ Знам   - мой Приятел - отговорих
   Тя ме погледна странно и продължи пътя си.  След  като се отдалечи  Петър ми каза:
    _ Тя беше при нас, но  я върнахме обратно.  Затова ме позна.
   Както и да  е – пристигнахме на пазара. Народ, стоки, викове, прахоляк – като панаир...
   И аз – бъркам в джоба си  и вадя монета от 1 лев.  Нямах повече пари.  Показах  монетата на Петър и  му казвам:
     _ Това е! Нямам други пари. Нищо не можем да купим с  тази монета от 1 лев!
  А той отговаря
   _  Нееее -  не  е така.  Ето – това  е  две
   _ Как  така две – питам аз – два лева ли?
   _  Неее – това  е числото две.  А това е  числото десет – и ми показва някаква цена – някакъв етикет на който пише 10
   И после пак – посочва и ми говори:
    _ Това е 14 .... Това е 20 ....
   Изведнъж нещо прещрака в мен. Викам си -  та това  са числата от  тотото.  Той иска  да ми  ги каже по този странен начин  и да ми помогне да се  сдобия с пари – за мен, семейството ми и близките ми....
   Събудих се ... Повтарях числата на ум  за да не ги забравя. Намерих  химикалка и на първият ми попаднал  вестник  записах  числата.
    На другият ден – събота – истинска събота в реално време – Не сънувах вече. Отивам в тото пункта – нося си числата  - само 4 числа ...но все пак – викам си – ще доизмисля и допълня с някакви мои числа нататък  за да станат  шест. ... И в  неделя – чакам с нетърпение.  Имаше джак пот от около 4 милиона и нещо.... Много  са  ми .. но аз си   имам планове как ще постъпя с толкова много пари. Много  бедни, болни и нещастни хора има – ще им  помогна доколкото мога. Тези пари ако  ги  получа – ще са ми  ужасно много ...и така ... Дойде   тегленето на тиража –
     И какво  -  само едно познато число – 2  !!!!!!!!!!!!!!!!
  Това беше ...сън ....Ама като  3D  филм!
22,02,2016
 



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mikii
Категория: Хоби
Прочетен: 1917940
Постинги: 23
Коментари: 532
Гласове: 2598
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031