Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.07.2007 03:53 - Божият знак !?!?
Автор: mikii Категория: Хоби   
Прочетен: 6442 Коментари: 11 Гласове:
0

Последна промяна: 12.07.2007 07:25


   Спомних си нещо....старо е - преди двадесет ....и повече години ми се случи. Сън беше...и после го изживявах няколко пъти наяве - оказа се истина . Това ме  впечатли много....ама наистина много!!! И днес отново си спомних за това...

   Някога работех като фотограф. Оичах  да снимам ...Освен, че ми е  хоби - и професия ми беше  -  неограничено количество проявител, фиксаж ...и време ...и всичко чернобяло..ама готино беше!...Обичах да  правя портрети. Във всеки човек има нещо красиво - трябва само да го откриеш. И когато той открие твоето открите - кеф!!! ..Но не е това - друго искам  да кажа

   Значи,  ...чета си  аз  Библията.      И....Стигам до момента в  който Бог ще накаже човечеството със всемирно  унищожение ...Малцина ще оцелеят ...и то  тези,  белязани с  божият  знак  на челото...потоп ли...що ли??? Неизвестно! ............И аз  -  какво???    Веднага ме впечатли Божият знак! ...А цял ден пред  мен  хора -  снимки и хора - разни физиономии...разни хора...Снимам  аз...  и си мисля  за Божият  знак.   И какво става -  сънувам си всякакви  неща ....и изведнъж някакъв портрет ..непознат  човек на портрета - чернобял..   И Този Който Говори с  мен казва - "Ето - това е  Човек  без  Божият  знак! Отличавай го от другият  човек! Другият е този !" - И ми показва  почти същият  портрет  ...но с  една разлика...почти  недоловима - веднага  я  видях!...Разликата...Но!!!   Не бива да  споделям  това!  Мога да кажа  дали го има  ...или няма знака - но какъв  е  той - НЕ! Обещах го на сън! 

...И се събудих .  Първата ми работа беше да отида  до  огледалото -  супер!!!!  Имах  го знака ...И не, че се  успокоих от  това -  стана ми  ужасно интересно  дали  моите приятели го имат ....и  изобщо хората около мен...И тогава  някаква промяна настъпи....започнах да се  заглеждам  в  хората ...Дори започнах  да си правя  албум със снимки ...но  така и   не го направих...Беше отдавна..........

   Далече съм от  мисълта, че външният вид  определя  характера  И от всякакви подобни мисли съм  далече...НО!?!?          Факт е,  че хората с които се разбирам...и имам  допирни точки  са белязани с този  знак ....Вчера се върнах  20  години назад ...в мислите и спомените си ...И  написах  това !  Навярно пред  огледалото ще сте сами !?!?  ...А може би  не!!!


Тагове:   знак,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - на мен ще кажеш ли !?!?
12.07.2007 06:53
А на мен ще кажеш ли дали го имам знака.......?!?

Поздрави !
цитирай
2. ninaantonova - Мики, ти ме изненадваш!
12.07.2007 08:26
Какви са тези сънища! Как се сещаш за тях след толкова много години. Радвам се за теб, че си белязан с Божия знак, но не се радвай толкова, защото да оцелееш, означава, че Бог има много задачи за теб които трябва да изпълниш. Дано успееш. Ще се радвам за теб. И аз си мисля, че все пак е редно на тази планета да останат тези които са истински, чисти и неподправени, тези които заслужават Божията милост.
Лек и прохладен ден, а ти знаеш, че в Шумен е такъв.
цитирай
3. doka - Интересен постинг,mikii ! :)
14.07.2007 22:34
Знам също,че има много сънища,които са от Бога и се изпълняват,дори и след години! И от Библията наистина можем да научим много истини,виждаме много сбъднали се библейски пророчества,така,че и тези - с Божия знак на челата на хората,100% съм уверена,че ще се изпълнят на точното време,определено от Бога! Приятна вечер! :)
цитирай
4. injnina - Според мен
18.07.2007 13:24
ти си професионалист-фотограф и възприемаш хората по излъчването! Има хора, при които това липсва!!!
цитирай
5. анонимен - Marychlery
26.07.2007 19:35
Пази приятелството сис тези хора. Никога няма да се чувстваш сам.Толкова е важно!
цитирай
6. анонимен - Знаци
27.07.2007 09:26
Знаците са около нас, но не всеки ги вижда. Интересен сън.
цитирай
7. zari - Изпитвайте всички знаци!
06.08.2007 10:44
Ако са от Господ -доверявайте се напълно, защото и Бог, Бог на истината!
цитирай
8. анонимен - Аз знам, че имам божия знак, какъвто и да е той
05.05.2008 12:50
въпросът е, как да свикна с това. Някак не мога да приема, че и аз.....
Супер интересен постинг.
цитирай
9. анонимен - slan4ice........
29.09.2009 14:42
...Vqrvai v sani6tata ! - v tqh ima neslu4aini ne6ta....
I az sanuvah edin san -sbadna se sled 2 g . i polovina - po4ina saprugat mi - na 50 g.....Skoro sanuvah ..... - teb - pak se slu4i ! Pove4e nqma da sanuvam ...
цитирай
10. анонимен - Dary&Vesy
28.06.2010 12:55
Бог те обича! Търси Го! Чудесно е, че четеш Библията! Нужно е покаяние - т.е. човек да осъзнае греховете си и да поиска прошка от Бога и да престане да ги върши. Нужно е също да приеме Исус за свой Спасител и Господ. Днес влязах за първи път в блога ти - вълнуващо е това, което си преживял.
цитирай
11. анонимен - информация
29.10.2010 00:20
http://www.osta.com/messages/

на български информацията се отваря надолу по страницата на Bulgariq in 2010

това е сайт за доказателствата че Библията е истинна в археологическите находки

http://www.evangelist-online.net/ru/images/stories/camera_anim_blau2.gif

:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mikii
Категория: Хоби
Прочетен: 1920438
Постинги: 23
Коментари: 532
Гласове: 2598
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930