Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.10.2008 17:54 - Смърт...или рожден ден!?
Автор: mikii Категория: Други   
Прочетен: 4615 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 11.10.2008 17:56


   За първи път ми се случи...но нали  все някога трябва.  Сърцето ми взе да прескача ...Туп ...Туп...няколко удара  и ....пауза ...и после пак  си работи  нормално...Пак  пауза ....и пак  нормално  .  Навярно познато на някои. Но мен ме уплаши.   Не ми се е  случвало до сега ...Наистина се уплаших...Все пак  - жизнено важно е сърцето да работи  без грешка...от него  зависят много неща - живота например!!! ...  И какво правя  аз - нали ползвам интернет   - веднага  намирам  необходимото.  Една консултация  с  чичко  Гугъл  преди личният лекар не би навредила. Прочетох  доста  неща ...Спомних си доста разговори   преди това  ...преди  години . И какво???
   Прави странно  впечатление, че доста хора умират на рожденната си дата...или  около нея...Дни ...или  месец  напред - назад .  Но все  около тази дата . Датата ни на раждане  не  е само наша.  Това  е  невероятно вълнувящ момент и на майката - тя  просто  очаквайки момента  на раждане седмици преди това се  настройва  -  психически, и физически....Не може да не се вълнува.  А  това   определено се  отразява на  плода ... .  а това сме   ние - бъдещето поколение .  Невероятен стрес  за  детето  е неговото раждане.  И това си   остава  като  цикъл  в  годишната му  исторя.  Всяка  година по време на  рожденната му дата  се повтаря подсъзнателно изживяното някога. Ставаме податливи на зададения някога стрес и наближавайки датата на рожденият ден  не  сме толкова  устойчиви...
   И какво стана със  сърцето ми ? ...Минаха  десеттина дни след  рожденият ми ден  и се  стабилизира - работи  перфектно в момента  /чукам на дърво/ ! 
   Ужасно ми  е интересна  темата.  Споделих с приятел  това - Тошко.  И той ме погледна особенно...и казва - "Затова ли  преди месец се обадих със закъснение да честитя рожденият ден  на един приятел  а ми отговориха -  Той почина  вчера" 
   А  утре???


Тагове:   смърт,   ден,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rumyrayk - Аааа, не се стряскай, Mikii...
11.10.2008 22:46
Вярно, има такива моменти около рожд. ден, и Сатурнова дупка го наричат някои, но да не ти пука.
Това, дето е споделил Тошко, е случайност, хората си мрат по всяко време, да те успокоя))
Утре ще си е супер, няма страшно :)
цитирай
2. avangardi - Честит Рожден Ден на патеричка,
01.11.2008 18:09
да си жив и здрав, дълги години да си честитим.
И аз съм чела, че около рожденните ни дни дни отслабват съпротивителните сили, податливи сме на болести и не бива да си слагаме ваксини, да си подстригваме косата и ред такива неща.
Радвам се, че е някаква лека симптоматика.
Желая ти цялото човешко щастие да те споходи и много верни приятели край теб!
Прегръдки и целувки. Наздраве!
цитирай
3. анонимен - Slan4ice ......
29.09.2009 23:31
Mi6e , vseki si ima svoqt angel - pazitel.... 20 dni predi R.D. ili I.D. i 20 dni sled tova ,angelite ni , se otteglqt i ni ostavqt sami da se spasqvame - tova sa ni nai - krizisnite momenti...... Moqt saprug e roden na 11 .11. 58 g. --i po4ina na 25 . 11 . 2008 . Eeeee ????????
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mikii
Категория: Хоби
Прочетен: 1918038
Постинги: 23
Коментари: 532
Гласове: 2598
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031