Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.05.2007 07:01 - Какво ми се случи на Великден!?
Автор: mikii Категория: Други   
Прочетен: 7184 Коментари: 16 Гласове:
0

Последна промяна: 21.05.2007 07:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

     Нямаше да го напиша това, ако вчера не бях намерил 10 лева!  Излизам от нас до магазина и хоп - пред входа  десет лева на земята- Не повярвах в начало ...но ги взех - истински бяха.

     Та какво ми се случи на Великден. Вървя си аз към автобусната спирка на "Оборище" - ще се прибирам. И насреща ми  едно момче - 30 - 35 годишно. Идва  право към мен и ме заговаря - "Добър ден господине" Отговарям и аз , а той продължава - "Бихте ли ми услужили с 10 лева. Не съм от тук. Нямам пари да се прибера. Ще намеря начин да  Ви ги върна!"

   Абе доста мошенници се навъдиха напоследък. Викам си - този е поредният....и го оглеждам - Спретнато облечен с чисти  дрехи. Кафява леко къдрава коса и тъмни очи. Носеше голям кръст с разпятие.

   Питам аз - "Как ще ми ги върнеш?" В интерес на истината имах  пари в себе си.  И той отговаря - "Аз съм честен  човек. Уча Богословие. Когато  другият път съм в Шумен ще Ви намеря и ще Ви ги върна"

   Стана ми интересно и реших да го изпитам. Казах му - "Ще ти задам три въпроса. Ако ми отговориш правилно ще ти дам 10 лева"     ... И питам  аз - "Коя година е роден Исус Христос?" После питам  - "На колко години са го разпънали на кръста" И последно - "Как се казва последната  глава от Библията?"  .....Взе, че ми отговори на всички въпроси!!!     Дадох му  10 лева и той благодари. Разбрахме се другият път когато  е в Шумен да ми ги върне. Чак в автобуса  се усетих, че нито съм си дал името, нито адреса, нито телефона - как ще ми ги върне???  Ама викам си -  карай - едно добро дело съм  направил днес. Дано да помогна на момчето да се прибере ...

   Бях забравил  за това...но вчера  пред  входа - 10 лева!!! Странно  нали???



Тагове:   великден,   Какво,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. viovioi - мост на исток, мост на запад...
14.05.2007 08:32
Каква беше тая първа копка някой да каже?Знаете ли, че в общината във Видин още мешат документация, не са изплатени обезщетения,съдят се наследници на земя и е мътна и кървава а сержиньо прай първа копка? Не е защото идат избори ? Нееее...
цитирай
2. анонимен - Господ ти ги е върнал!
14.05.2007 09:35
Той винаги връща, за направените добрини!
цитирай
3. dragosakos - :-)))))))))
14.05.2007 09:47
Напълно се присъединявам към мнението на анонимния! (Просто е бил преди мен тук)
Поздрави! Дано ти се случват все по-хубави неща! :-)))
цитирай
4. krasi2g - Хахах,
14.05.2007 11:52
нема друг такъв Господ! Кораво копеле е!
цитирай
5. marty - има една стара приказка
14.05.2007 12:39
Направи добро
и го хвърли зад гърба си...
Не е ли все едно какво е било момчето.
За мен по-важно е,
че ти си поискал да постъпиш така и
то точно на Великден-
обяснимо.
цитирай
6. ninaantonova - Много готино,
14.05.2007 15:20
от където дошло, там отишло. Явно правилно си постъпил, по простата причина, че момчето не е бил измамник. Иначе има един мъж, който се представя, че е от Търговище, че жена му била в болницата с тежка диагноза, че нямал пари да зареди колата, защото му свършил бензина и ред подобни.
Това, че парите ти са се върнали, значи си постъпил правилно. Хвала на теб. Чао.
цитирай
7. pangel - Постъпил си правилно
15.05.2007 07:42
Здравей Mikii,

Никога не съжалявай за направено добро, дори да не ти се върне лично от човека, нещата така ще се обърнат че в крайна сметка това добро ще ти се върне и то умножено. Казвам го от опит!

Остани със здраве
цитирай
8. анонимен - ........гледай, гледай да не повярваш.......
15.05.2007 14:01
Здравей Мик ! Както казват '' истинската красота и доброта идва от сърцето '', така че , от написаното разбирам,че би постъпил пак така, въпреки всякакви породили се съмнения . Желая ти много късмет, за напред. ;))))))))) от В.
цитирай
9. comfy - :)))
16.05.2007 07:12
Приятелю, това е в твой стил!!!! :))

Поздрави! ;)
цитирай
10. анонимен - Така трябва
16.05.2007 11:08
Важно е как си почуствал нещата.Щом си имал вътрешно убеждение че трябва да помогнеш значи така е трябвало да стане.Прави добро рано или късно то идва при теб.
цитирай
11. fiona - :)
17.05.2007 21:18
Хубава история. Нали хората казват, че всичко се връща. :) И при теб се е върнало. Жестът ти е страхотен.
цитирай
12. анонимен - Браво!
18.05.2007 10:44
Ти си си човек, просто един човек.
цитирай
13. анонимен - Браво на тебе!
18.05.2007 19:02
Аз в колко много от стиховете си пиша, че Господ всичко вижда и където трябва се намесва рано или късно -той си знае! Сега дали е Господ или природна сила не е доказано, но това нещо го има някъде в небитието.
Ето и моят случай!
За една нова година похарчих доста пари пък и забравих най важното елхата, мислих си че имам все още онази старата изкуствената..а аз я бях изхвърлила, както после установих.
В последния момент тръгнах да откъсна от двора на детската градина до нас! Още не съм стигнала до там и срещам комшийката, която носеше две елхи! Направо ми подари едната без да я моля -те бяха малки, купени! Ето силата не ми дава да късам, а и да останем без елха!
цитирай
14. moriseiki - уау
19.05.2007 05:26
перфектния сценарий за късометражен филм! Радва душата!
цитирай
15. doka - Привет mikii ! :)
14.07.2007 22:11
Поздравления за постъпката ти! Напомни ми притчата за "добрия самарянин" с твоята постъпка! Поздрав! :)
цитирай
16. анонимен - Аз също много се чудя, как стават тия неща,
05.05.2008 12:58
но наблюдавала съм, стават.
Имала съм доста знаци, но ги подминавам. В "Дон Хуан" като прочетох за знаците, тогава се опомних, но пак ги подминавам някои. Чудна работа е това, но е истинска.
Явно, както каза един мой познат: "И ти си от нашите"... Не, не ми е съвсем ясно какво значи това, но също е вярно.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mikii
Категория: Хоби
Прочетен: 1917806
Постинги: 23
Коментари: 532
Гласове: 2598
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031